Wyszukaj usterkę na stronie
W zakładce "Naprawy" lub za pomocą wyszukiwarki w panelu bocznym odnajdź swój sprzęt oraz usterkę, która go dotyczy. Zapoznaj się z opisem naprawy oraz ceną.
Zadzwoń w razie wątpliwości
W przypadku, gdy nie odnalazłeś opisu swojej usterki na naszej stronie lub masz pytania odnośnie szczegółów naprawy - zadzwoń do nas. Postaramy się udzielić możliwie szczegółowych informacji.
Zapakuj solidnie sprzęt
Konieczne jest odpowiednie zapakowanie sprzętu do wysyłki. Paczka powinna być dobrze zaklejona, a sprzęt zabezpieczony przed ewentualnymi wstrząsami w czasie transportu. Do przesyłki koniecznie dołącz krótki opis usterki, adres zwrotny oraz nr telefonu do kontaktu. Prosimy także o podanie danych do faktury VAT, jeśli taka jest wymagana.
Nadaj paczkę
Paczkę możesz do nas wysłać pocztą lub dowolną firmą kurierską. Nie wysyłaj nigdy paczek do odbioru w punkcie pocztowym, paczkomacie, ani paczek za pobraniem.
W związku z kłopotami lokalnej placówki i nagminnym niedostarczaniem do nas paczek prosimy o nie wysyłanie przesyłek Pocztą Polską
W razie potrzeby możemy zamówić kuriera z odbiorem paczki od Państwa lub wysłać list przewozowy umożliwiający nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie. Prosimy o kontakt telefoniczny: 12 429 10 28 lub mailowy: info@fotoserwis.krakow.pl
Oczekuj na kontakt z naszej strony
Po odebraniu paczki, sprzęt trafia do kolejki oczekujących na naprawę. Gdy serwisant przyjrzy się usterce, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i poinformuje o kosztach naprawy. Zwykle czas oczekiwania na diagnozę nie przekracza 2 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki. W razie dłuższego oczekiwania prosimy o kontakt.
Odbierz przesyłkę z naprawionym sprzętem
Po ukończonej naprawie odsyłamy sprzęt na podany adres. Paczkę można opłacić za pobraniem, BLIKiem lub przelewem tradycyjnym.
Koszt wysyłki dla przedpłaty wynosi 15 zł, za pobraniem 20 zł.