Wysyłka sprzętu

Wyszukaj usterkę na stronie

W zakładce "Naprawy" lub za pomocą wyszukiwarki w panelu bocznym odnajdź swój sprzęt oraz usterkę, która go dotyczy. Zapoznaj się z opisem naprawy oraz ceną.

Zadzwoń w razie wątpliwości

W przypadku, gdy nie odnalazłeś opisu swojej usterki na naszej stronie lub masz pytania odnośnie szczegółów naprawy - zadzwoń do nas. Postaramy się udzielić możliwie szczegółowych informacji.

Zapakuj solidnie sprzęt

Konieczne jest odpowiednie zapakowanie sprzętu do wysyłki. Paczka powinna być dobrze zaklejona, a sprzęt zabezpieczony przed ewentualnymi wstrząsami w czasie transportu. Do przesyłki koniecznie dołącz krótki opis usterki, adres zwrotny oraz nr telefonu do kontaktu. Prosimy także o podanie danych do faktury VAT, jeśli taka jest wymagana.

Prosimy o nie wysyłanie zbędnych elementów takich jak: paski, ładowarki, karty pamięci, instrukcje obsługi, przewody USB itp. jeśli nie są one związane ze zgłaszaną usterką.

Dołączając do paczki drobne elementy (np. śrubki, urwane elementy obudowy) prosimy o ich zapakowanie w większy woreczek i przyklejenie do listu z opisem usterki oraz wpisanie informacji o ich dołączeniu do listu.

Nadaj paczkę

Paczkę możesz do nas wysłać pocztą lub dowolną firmą kurierską.
Ze względu na problemy lokalnej placówki prosimy o NIE WYSYŁANIE paczek POCZTĄ-POLSKĄ/POCZTEXEM.
Nie wysyłaj nigdy paczek do odbioru w punkcie pocztowym, paczkomacie, ani paczek za pobraniem.

W razie potrzeby możemy zamówić kuriera z odbiorem paczki od Państwa lub wysłać list przewozowy umożliwiający nadanie paczki w dowolnym Paczkomacie. Prosimy o kontakt telefoniczny: 12 429 10 28 lub mailowy: info@fotoserwis.krakow.pl

Oczekuj na kontakt z naszej strony

Po odebraniu paczki, sprzęt trafia do kolejki oczekujących na naprawę. Gdy serwisant przyjrzy się usterce, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i poinformuje o kosztach naprawy. Zwykle czas oczekiwania na diagnozę nie przekracza 2 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki. W razie dłuższego oczekiwania prosimy o kontakt.

Odbierz przesyłkę z naprawionym sprzętem

Po ukończonej naprawie odsyłamy sprzęt na podany adres. Paczkę można opłacić za pobraniem, BLIKiem lub przelewem tradycyjnym.
Koszt wysyłki dla przedpłaty wynosi 15 zł, za pobraniem 20 zł.

Komentarze są wyłączone.