Wysyłka sprzętu

Wyszukaj usterkę na stronie

W zakładce "Naprawy" lub za pomocą wyszukiwarki w panelu bocznym odnajdź swój sprzęt oraz usterkę, która go dotyczy. Zapoznaj się z opisem naprawy oraz ceną.

Zadzwoń w razie wątpliwości

W przypadku, gdy nie odnalazłeś opisu swojej usterki na naszej stronie lub masz pytania odnośnie szczegółów naprawy - zadzwoń do nas. Postaramy się udzielić możliwie szczegółowych informacji.

Zapakuj solidnie sprzęt

Konieczne jest odpowiednie zapakowanie sprzętu do wysyłki. Paczka powinna być dobrze zaklejona, a sprzęt zabezpieczony przed ewentualnymi wstrząsami w czasie transportu. Do przesyłki koniecznie dołącz krótki opis usterki, adres zwrotny oraz nr telefonu do kontaktu. Prosimy także o podanie danych do faktury VAT, jeśli taka jest wymagana.

Nadaj paczkę

Paczkę możesz do nas wysłać pocztą lub dowolną firmą kurierską. Nie wysyłaj nigdy paczek do odbioru w punkcie pocztowym, paczkomacie, ani paczek za pobraniem.

Oczekuj na kontakt z naszej strony

Po odebraniu paczki, sprzęt trafia do kolejki oczekujących na naprawę. Gdy serwisant przyjrzy się usterce, skontaktuje się z Tobą telefonicznie i poinformuje o kosztach naprawy. Zwykle czas oczekiwania na diagnozę nie przekracza 2 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas przesyłki. W razie dłuższego oczekiwania prosimy o kontakt.

Odbierz przesyłkę z naprawionym sprzętem

Po ukończonej naprawie odsyłamy sprzęt na podany adres. Koszt wysyłki wynosi 25 zł. Paczkę wysyłamy firmą kurierską DHL za pobraniem, solidnie zapakowaną oraz ubezpieczoną na pełną wartość sprzętu. Za naprawę i przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze paczki. Istnieje możliwość zapłaty za naprawę przelewem, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z pracownikiem serwisu.

Komentarze są wyłączone.